Sunday 3 September 2017

Forex Ånga Robot


Forex Steam EA 8211 Robot SCAM Review Forex Steam är en EA som har varit live trading och vi har live bevis för en tid nu (Klicka här för bevis). Från resultaten som vi har och backtesterna kan vi tydligt se att det söker 15 pips av vinst med risk för 150 pips ibland. En sak att notera är att det inte använder någon SL och TP, det här är bra så att du inte blir spikad ut, men ibland är det inte så bra :). Klicka här för detaljerad testning Resultat om Forex Steam Denna EA kommer att göra runt 1-4 trades per dag beroende på inställningar och hastighet du kommer att ställa in. Allt du behöver göra är att ställa in det på M5 minutdiagram för Light version och M30 för en standard. Det är i princip inte en stor skillnad mellan dem, de båda gör affärer i samma riktning som trenden. Den enda skillnaden är att de handlar med en annan hastighet, det är det. Du kan använda dem båda på samma konto - men bättre att ha det på olika sätt så att du kan veta vilken som är bättre. Det goda i detta EA är att det har en 90 pip SL, men de flesta gånger kommer det bara att stänga i högst 20 pips, allt detta på grund av deras retracementstrategi. Det enda här att rekommendera: håll dig borta på semestern - det är det. Pro Live Proof helautomatisk lättanvänd 30-dagars pengarna tillbaka garanti om du kör det minst 15 dagar ECN Brokers-kompatibel Nej Uppförs bara några få inställningar - LotSize, StopLoss, TakeProfit, MagicNumber, Stealth, Formathastighet, Riskavkastning Fragmentering - vilket är riktigt bra och du behöver inte tänka och krascha din hjärna vilka inställningar som ska användas. Klicka här för en fullständig lista med funktioner Nedan finns ett urval av sitt livekonto - ganska imponerande, det är inte det. Utloggad upphovsrättsintäkt Friskrivning Om du hittar duplicering, kopiering eller stjäl något av innehållet på denna webbplats kommer du att bli åtalad till fullo omfattning av lagen. Ansvarsfriskrivning Amerikanska myndigheten kräver ansvarsfriskrivning Commodity Futures Trading Commission Futures och Options trading har stora potentiella fördelar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Detta är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell-futures eller alternativ. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Våra resultat CFTC-regel 4.41 HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Oberoende resultat Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det ofta finns skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som uppnåtts efter ett visst handelsprogram. Hypotetisk handel innebär ingen finansiell risk och ingen hypotetisk handelspost kan helt och hållet redogöra för effekterna av finansiell risk i verklig handel. Varnade för att det finns möjlighet att förlora riktiga pengar om de handlas på ett riktigt pengar konto och ägarna till Forex Ånga kan INTE hållas ansvarig för eventuella förluster som kan uppstå. All information på denna webbplats eller någon programvara eller guide som köpts från denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål och är inte avsedd att ge ekonomisk rådgivning. Registrera dig idag Få omedelbar åtkomst och lägg till en helt automatiserad vinnande lösning till ditt handelsarsenal. Eventuella uttalanden om vinst eller inkomst, uttryckt eller underförstått, utgör inte en garanti. Din faktiska handel kan leda till förluster eftersom inget handelssystem garanteras. Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och är överens om att hålla Fellow Traders och alla auktoriserade distributörer av denna information oskadlig på alla sätt. Alla rättigheter förbehållna. Användningen av denna webbplats och dess innehåll utgör ett godkännande av vår ansvarsfriskrivning. Ansvarsbegränsning: För att fullständigt avslöjas, kan vi inte säga att dessa resultat är representativa för alla användare. Vi delar helt enkelt de resultat vi personligen uppnått på våra konton under vår valutahandel. Våra resultat är inte en indikation på framtida resultat eller framgång. Vi menar inte att dessa resultat generellt kan förväntas eller uppnås av någon. Det finns en väsentlig risk för förlust i samband med handel med Forex. Tidigare resultat visar inte nödvändigtvis framtida resultat Några av de konton som visas på denna sida är simuleringsdemokonton och backtest för demonstrationsändamål. Våra konton innehåller manuell inblandning som inte kan automatiseras. De ger ett intryck på hur roboten kan fungera och handla men de indikerar inte nödvändigtvis framtida resultat. Denna post är reserverad för vår officiella översyn av Forex Steam. Detta är en forexprodukt som säljs på sannolikt Clickbank eller Plimus för ett TBA-pris. De kommer sannolikt att erbjuda en återbetalningspolicy på 60 dagar utan några frågor om pengarna tillbaka garanti. Kom ihåg om du ska pröva någon Forex robot och Forex-system som du helt förstår hur systemet fungerar innan du kör det live. Jag rekommenderar alltid att du använder din återbetalningsperiod för att testa den noggrant i minst en månad. Om dina resultat är över tillfredsställelse, då och bara då bör du överväga att vidta åtgärder för att handla det med dina hårda intjänade pengar. Bara för att en webbplats säger att deras system kommer att göra xx, xxx per månad betyder inte att det går till82. Så om du inte är nöjd, tveka inte att begära dina pengar tillbaka. Om du är intresserad av mer information om denna Forex-produkt, kolla sedan länken eller några kommentarer nedan. Om reella användarrecensioner av Forex Steam är det du söker efter, kolla nedan. De är verkliga kundupplevelser med den här produkten. Om det inte finns några kommentarer, var noga med att komma tillbaka ofta och kolla efter uppdateringar eftersom vår granskning och diskussion om denna produkt fortsätter att växa. Om du har erfarenhet av Forex Steam eller vet något som folk kan hitta viktiga, var god och dela med dig av en kommentar nedan. Det kan hjälpa någon att spara eller tjäna mycket pengar så don8217t håller tillbaka. På grund av inflödet i forexrobotar och forexsystem som släpps just nu har vår granskning varit långsam men våra användarkommentarer har inte. Gör dig hemma och skriv en kommentar, eller ställ en fråga till samhället att diskutera. Du kommer att bli förvånad över den information och kunskap du kan avslöja. Om du vill skicka in en forex-produkt eller mäklare som inte är upptagen på vår webbplats, använd formuläret Skicka ett Forex-system eller skicka in dina egna artiklar. Det finns många privata och underjordiska forexrobotar och system där ute som jag inte bara har tid att leta efter. Så om du känner till någon, eller en plats för att hitta dem, var god och dela med mig och jag kommer att göra ett inlägg om det för samhället att diskutera. 12 oktober 2016 klockan 1:00 - Forex Steam Seven Review Forex Steam ger ytterligare en gratis uppdatering, den här uppgraderingen är verkligen en som jag har glädjat mig åt mycket. Kommer i veckan. Steam är en Forex robot som jag har använt i över tre år, jag är överlycklig att vara den första som tillkännager de senaste funktionerna i detta långvariga, automatiserade Forex trading system. Holiday Filter Advanced Time Filter De flesta handelssystem glöms av sina utvecklare men inte Steam. Under åren har jag mailat dem med många olika idéer och de har alltid gjort sitt bästa för att genomföra dem. Med mer än 60 uppdateringar sedan utgåvan fortsätter programvaran att bli bättre, och det är en programvara som jag ska använda tills jag går i pension från Forex. Forex Steam Funktioner Här är en video där jag förklarar de nya funktionerna visar dig mina personliga resultat och ger lite insiderinformation. Semesterfilter Semesterfiltret övervakar semestrar för alla valutapar och slutar bara handel på helgdagar som påverkas direkt. Detta betyder självklart att om du handlar EURUSD, kommer huvudparet bara att sluta handla på Europa eller amerikanska helgdagar. Om du handlar ett annat par som inte rekommenderas av EA, fungerar semesterfunktionen fortfarande. Således om du handlar AUDUSD kommer systemet bara sluta handla på australiensiska och amerikanska helgdagar. Bilden till höger visar listan som kommer att användas som grund för denna funktion. Avancerat tidsfilter Tidfiltret möjliggör mer anpassning än någonsin tidigare. Traders kommer nu att kunna ställa in exakta tider som de vill tillåta Steam att handla. Till exempel: Ställ in måndagshandel till SANT, du kan ställa in timmarna för handel från 6 till 15 och då kommer Steam endast att handla mellan dessa timmar. Detta kan användas för flera ändamål. För handlare som övervakar nyhetshändelser innan veckan börjar kan de ställa exakta tider för att Steam ska vara aktiv. För handlare som bara vill att Steam ska handla när de är tillgängliga, kan de ställa in programvaran för att handla runt sina timmar. Jag planerar att genomföra detta för att undvika dagar som jag tycker är alltför ojämn där marknaden växlar snabbt. Forex Steam Resultat Mitt huvudsakliga testkonto fortsätter att växa sedan 2012 och Forex Steam-testkontot visar också stor styrka under den här perioden. Nu let8217s ta en titt på min nya Test Run Steam 7. Konkurrens Forex Steam fortsätter att växa och utvecklas till en bättre Forex robot uppdatering efter uppdatering. Med ett 247-supportteam som faktiskt svarar på e-post och en beprövad framgångsrik långsiktig handelshistoria, är Steam fortfarande mitt favorithandelssystem på marknaden. Jag rekommenderar denna programvara till alla näringsidkare som vill växa sina konton. I en begränsad tid kommer jag att ge en kupong i samband med utgåvan av version 7. Forex Steam 10 Kupong: FRN-8WX3-FRN Eftersom ingen annan har svarat, överväga detta. MinLot storlek 0,01 Massor, Risk 10, SL 90, Pip lot 10. Så med en MinLot på 0,01 måste du kunna Risk 90 x 10 x 0.01 Massor 9 som 10 av din kapital. Det betyder att du kan börja med 90 så länge som din mäklare och konto stöder öppning av 0,01 mycket affärer. Om MinLot är 0,10 behöver du 900 för att starta. Trevlig webbplats och supportvideor. Bra gjort. Ångstöd berättade för mig både för Steam-konton på deras och den här webbplatsen körs på standardinställningar. Är det rätt om inte vilken inställning som används, antar jag att de är båda demokonton på FinFx Är det korrekt Om inte, vad är kontotyperna (demo eller live) och vad är mäklare hälsningar, Phil Ouch, jag hade 90 pip-förlusten Mitt konto den 30 september, Moderator Vänligen vilka andra inställningar bortsett från standard du har på ditt frnsteam. mt4live konto cos min kontosöm att ha samma resultat som din utom för 90 pip-förlusten. MG, om du har V7.1, gå till M5-inmatningsfliken (tryck F7) och sedan på London-marknaden ställer du följande inställningar: TradeOnMonday True TradeStartHourMonday 0000 TradeEndHourMonday 1600 (upprepa sedan samma värden för övriga veckodagar , till fredag) Sedan ställer du in DSTOffsetHours 0 Eftersom I8217m i Londons tidtabell lägger 0. Kolla din tidtabellzonen, det vill säga Madrid är 1 Hej kollegång 7 användare, skulle verkligen behöva ett råd om mina inställningar som jag använde alla på standardinställningar. SL är 90 PIPS, men hur får du roboten för att skydda -20 pips Jag har 2 affärer gjorda av roboten idag och båda slog SL med 90 pips. Stor krita av min insättning utplånades. Verkligen behöver lite hjälp här. Jag handlar standardinställningar och hittills framgångsrikt, om det är den här torsdagen talar du om då det var fransk och italiensk helgdag, var robot inte tänkt att handla denna dag. Jag hade min robot avstängd. Har du satt semestercsv-filen till rätt mapp Hej, jag använder fortfarande Forex Steam V6.4 sysytem. Det handlar mycket bra men varje dag kommer min MT4-plattform att kollidera flera gånger. Detta problem händer om jag använder IC Markets (Australien) eller Axitrader (Australien) plattformar. Detta problem blir ganska besvärligt eftersom det finns tillfällen när jag måste gå ut och när jag kommer tillbaka ser jag att plattformen har stängts av (kollapsad) och jag kanske har missat några affärer. Jag har kontrollerat alla poster, men can8217t hittar vad som är fel som kommer att orsaka MT4-plattformen att kollidera. Kan admin eller någon annan hjälpa till att upplysa mig om vad jag kan göra för att åtgärda detta problem tacksam för några råd. Tack. Se till att datorn har tillräckligt med resurser för att köra MT4. Detta är ett problem med Steam-specifikationen. Det här är ett problem med att datorn inte kan köra den programvaran. Har du en gammal dator Kanske ska du prova en VPS. Hej Daniel, det är inte AxiTrader som är fel. Det beror på min dator8217s OS som är Windows 7. Tydligen Windows Vista amp Windows 7 har problem med komplexa EAs och kommer att kollidera ofta. Jag försökte Forex Steam EA på en annan dator som har Windows 8, även med AxiTrader, och det har ingen av problemen jag stött på på min Windows 7-dator. Så du kan använda AxiTrader, inget problem med denna mäklare. Se bara till att din inte är Windows 7-dator. Om din är, använd en VPS som Admin föreslagen. Thx Dyee. Från kommentarerna kommer jag att ge Forex Steam 7 ett försök. Tror du 2 8211 3 veckors test på demokontot är tillräckligt Kan jag bara använda d standardinställningar förstärkare går direkt på realt kontohandel Varje tweaking behövs för att optimera det eller bara lämna alla inställningar som standard Jag planerar att använda VPS som jag inte kan hv my pc på 247, men behöver fortfarande veta hw att göra det som I8217m nytt till Forex. Hej Daniel, det är bättre att använda ett demokonto först och justera inställningarna för att passa din egen riskappetit. Först bör du försöka med standardinställningarna först och se om du är okej med den. Om inte, kan du göra ändringar t. ex. om du kan ta 10 risker, byt den till 5 och partiets storlek blir mindre, eller du kan av MM och har fasta partier. Du kan också justera SL och TP om du vill. Gör allt detta på demo tills du är bekväm innan du växlar till ett livekonto. Glad handel.

No comments:

Post a Comment